اول شدن























دنیای دیوانه ی دیوانه....

گم شدن در گم شدن دین من است...نیستی در هست آیین من است....:)

....کلا درون من هیچ انگیزه ای برای بهترین بودن نیست....

شایدم هست....

آره...احتملا هست و من خاموشش کردم...

شایدم خاموشش نکردم!

نمیدونم

توی اولین مسابقه ی دوچرخه سواری استان فقط و فقط و فقط برای مربیم رکاب زدم...و برای اون اول شدم...چون اصلن دلم نمیخواست مربیم ناراحت باشه....

....راستش این دفعه فرق داره...

برای استعداد یابی(همین سه شنبه) که میرم تهران،میخوام اول شم....واقعا دوس دارم اول شم.....نمیدونم چرا....ولی....این دفه با بقیه ی مسابقه هام فرق داره....

چقد خوبه که آدم بخاد اول باشه!حس جالب و جدیدیه برام!

.....

هه یاد سیروان افتادم که میگه....:

نمیتونم این حسو پنهون کنم از مردم چون از تو لبریزم....

و یاد یکی از دوستام.....:)

یه روز از این فاصله هامون تنها یه خاطره میمونه آینده سهم منو توئه اینو این فاصله میدونه....;)

 



نظرات شما عزیزان:

negin
ساعت1:06---11 مرداد 1393

هئی...گاهی آدم تو زندگی...
.
.
.
.
.
.
.
.
باید خودشو بشوره!!! =]]]]]]]]

 

 


پاسخ::.....سیریس لی؟!این بود نظرت؟!!؟من دیگه حرفی ندارم!



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 11 مرداد 1393برچسب:,ساعت 1:4 توسط زینب| |

قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت